Buikspieren Trainen Ontdek hoe je met combinatie van buikspieroefeningen en gezond eten een strakke buik krijgt.

Ontdek hoe je met combinatie van buikspieroefeningen en gezond eten een strakke buik krijgt.

Heb jij een buikje en wil je er eigenlijk nu echt wel eens van af? Lichaamsvet rond je buik wordt veroorzaak door bepaalde eetgewoontes. Hierdoor is je hormoonhuishouding in de war geraakt en in de vetopslagstand gaan staan. Daardoor heb je waarschijnlijk wat te veel vet rond je buik.

Dit vet moet verbrand worden. Ja, het is aan te raden om gezond te eten om een mooie strakke buik te krijgen. En natuurlijk daarnaast de juiste buikspieroefeningen en andere oefeningen te doen. Dit is de oplossing om dit het snelst te bereiken.

Goede Voeding + De juiste Training X Inzet = Resultaat

Dit is de sleutel tot het behalen van het resultaat dat je wilt behalen. Makkelijker kan ik het je het niet uitleggen. Als je elk onderdeel goed uitvoert zal je het postuur behalen dat jij zo graag wilt. Hoe je dit in de praktijk kan gaan toepassen, zal ik in dit artikel uitleggen. Lees het dus goed door.

Wat zijn goede oefeningen om zo snel mogelijk een strakke buik te krijgen op zo’n kort mogelijke manier? Je zal misschien denken dat je alleen heel veel buikspieroefeningen moet doen. Dit is zeker niet het geval. Dit kan je doen dan zal je een zeer gespierde buik krijgen maar je zal er niets van zien omdat er nog steeds een laag vet overheen zit. Maar voor diegenen die graag een aantal goede buikspieroefeningen willen hebben, is hier een video met 4 oefeningen voor de buik.

Wat zijn de beste (buikspier) oefeningen die je kunt doen om een platte buik te krijgen?

Dit zijn oefeningen die er voor zorgen dat je groeihormonen worden gestimuleerd. Het groeihormoon is een hormoon dat je lichaam zelf aanmaakt. En als deze oefeningen je stimuleren om er meer van te produceren is het alleen maar goed. Het groeihormoon zorgt voor de grootste verbranding van ons lichaamsvet. Ook zorgt het er voor de verjonging van onze cellen (zoals spiercellen en huidcellen).

Trainen met de Kettlebell zorgt hiervoor. Wat is een Kettlebell-training? Je doet dan verschillende oefeningen met een kettlebell (een soort kanonskogel met een handvat er aan).
Hier een goed voorbeeld van wat een kettlebell-oefening is.

Gezonde voeding speelt een belangrijke rol om een platte buik te krijgen.

Je zal wel weten dat gezonde voeding een belangrijke rol speelt bij het verbranden van vet. Maar wat is nu eigenlijk precies gezonde voeding? Hier is de laatste tijd veel discussie over. Wat ik zelf heb ondervonden is dat als je te veel koolhydraten eet je lichaam in de vetopslagmode gaat staan. Dit is natuurlijk niet wat je wilt. Dit heeft ook weer met hormoonhuishouding te maken. Dit is een zeer complexe materie, maar simpelweg betekent het dat als je veel te veel aan granen en suiker eet, je suikerspiegel omhoog schiet. Je lichaam maakt dan insuline aan en dit is een vetopslaghormoon. (bekijk hiervoor ons artikel over paleo recepten)

Een aantal tips om gezonder te eten:

  • Eet minder koolhydraten en vooral geen suiker en graanproducten meer.
  • Eet geen fabrieksvoedsel, omdat er allerlei voedingstoffen bij worden gedaan om het lekkerder en langer houdbaar te maken.
  • Begin met Groene Smoothies te drinken. Je doet dan bladgroente en fruit in een blender, voegt water toe en blenden maar.

Hoe pas jij dit nu eigenlijk allemaal toe om platte buik te krijgen?

De bovenstaande tips en adviezen lijken gemakkelijk maar hoe pas je dat nu in je dagelijkse leven in? En hoe maak je er een gewoonte van? Dat is natuurlijk niet zo eenvoudig. Wat mij en vele andere duizenden mensen geholpen heeft, is: ‘De Strakkebuikspieren Kettlebell Workout’. Dit is een thuis-fitnessmethode met complete trainingsschema’s op DVD, van de warming-up tot en met de laatste oefening. Deze trainingen zijn volledig gericht op:

  • Het verbranden van buikvet.
  • Het ontwikkelen van sterkere spieren over je volledige lichaam.
  • Het ontwikkelen van strakke buikspieren.
  • Het houden van motivatie, ook als je even geen zin hebt om te sporten.
  • Hoe je nu echt en vooral blijvend ‘de eindstreep’ kunt bereiken.
  • Het krijgen en behouden van een lichaam waar je 100% tevreden over bent.
  • En je hoeft het maar 2 tot 3 keer per week voor 20 tot 25 minuten te doen. Top toch?
  • Begin met Groene Smoothies te drinken. Je doet dan bladgroente en fruit in een blender, voegt water toe en blenden maar.

De Strakkebuikspieren Kettlebell Workout is ontwikkeld door Jesse van der Velde. Hij heeft de laatste jaren al meer dan 20.000 mensen geholpen om af te vallen. Dit is een van de beste thuisfitnessprogramma’s van Nederland.

Minpunten

  • Het is in het begin erg wennen om te eten zoals Jesse het voorstelt. Je mag bijvoorbeeld geen brood, fabrieksvoedsel en suikers eten. Want je krijgt de Superverbrander Methode: Kettlebell Editie er gratis bij. Zelf had er ik wel een paar weken voor nodig. Het heeft me veel energie gegeven en een mooiere huid.

Ontdek wat De Strakkebuikspieren Kettlebell Workout voor jouw kan doen!

Ben jij benieuwd wat het beste thuisfitnessprogramma voor jouw kan betekenen? Zal jij net als 56801 andere Nederlanders en Belgen een strakke buik willen hebben? Wil jij snel een strakke buik hebben en die ook voor altijd behouden?
Dan kan je nu van een speciale startaanbieding profiteren (deze tijdelijke actie verloopt zeer snel), die Jesse van der velde voor onze lezers heeft gemaakt. Je hoeft alleen op onderstaande knop te klikken.

Knop Strakkebuikspieren Kettlebell Workout Actie1 Ontdek hoe je met combinatie van buikspieroefeningen en gezond eten een strakke buik krijgt.
PS: Je loopt geen enkel risico. Jesse van de velde heeft een 30 dagen niet-goed-geld-terugactie (niet dat veel mensen hiervan gebruik van maken). Je zal het resultaat halen dat jij voor ogen hebt als je actie onderneemt punt uit.

 

PPS. Wil je alleen van je buik af door afvallen bekijk da een ons artikel over het crash dieet

Over Tess tess foto 220 Jaren heb ik lopen worstelen mijn mijn overgewicht. Het ene na het andere dieet heb ik geprobeerd. Vaak kwam ik na het diëten net zo hard weer aan. Maar na lang zoeken heb ik uitgevonden hoe ik op gewicht kan blijven. Mijn ervaringen wil ik graag met jou delen.